تبلیغات
تبلیغات
جای تبلیغ شما خالیست . . .
نوشته شده توسط : محمد حسین

مفقود الاثر عبدالرضا مینکی

مفقودالاثر عبدالرضا مینکی در سال 1345 در شهرستان لار متولد گردید و پس طی دوران کودکی به اتفاق خانواده به بندرلنگه مهاجرت نموده اند تحصیلات دوره ابتدایی را در آموزشگاه 22بهمن بندرلنگه گذرانیده اند و در سال 1359 در اسکله گمرک بندرلنگه مشغول به کار بوده است.

با توجه به این  که ایشان که سن کمی داشته اند فعالیتهای زیادی برای پیشبرد انقلاب با واحد بسیج سپاه پاسداران داشته که در همین دوران جهت فراگیری آموزش نظامی در تاریخ 3/2/1360 به کرمان اعزام می گردند که در حین آموزش از ناحیه پا بشدت مجروح میگردند پس از بهبودی از طریق واحد بسیج سپاه پاسداران برای مدت 2ماه به بندرخمیر جهت انجام ماموریت اعزام می شوند که در این مدت فعالیت های چشم گیری داشته اند.

وی با توجه به علاقه زیادی که به امام خمینی (ره)داشته اند و همیشه رهرو خط ایشان وتابع امر رهبری بوده اند در سال 1360 داوطلبانه به جبهه جنوب اعزام و در عملیات بیت المقدس مفقودالاثر می گردند با ذکر گوشه هایی از وصیت نامه این سرباز دلاور نوجوان رشید اسلام یاد وخاطره اش را گرامی می داریم.

 درود فراوان به رهبر عالیقدر و ملت شهید پرور ایران  من خداوند را شکرگزارم که به من توفیق حضور در جبهه های جنگ اسلام علیه کفر را نصیب کرد من برای یاری امام رفتم و از کلیه برادران می خواهم که امام عزیز را تنها نگذارند و راه شهدای اسلام را ادامه بدهند واز پدر و مادرم تقاضا دارم بعد از رفتن من صبوری اختیار کنند ومرا حلاوت نمایند.

 



 





:: موضوعات مرتبط: معرفی , معرفی و وصیت نامه ی شهدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: